Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Adóügyi Osztálya postázta azokat az egyenlegértesítőket, melyek a 2024 második félévi helyi adófizetési kötelezettségek teljesítéséhez nyújtanak segítséget.
Postai úton azok a magánszemélyek kaptak értesítőt, akik az egyenlegértesítő keltének napjáig nem választották az elektronikus kapcsolattartást.
Az elektronikus kapcsolattartásra regisztrált magánszemélyeknek, illetve az egyéni vállalkozóknak az Ügyfélkapura, a cégeknek a Cégkapura érkezett a levél.
A második félévi fizetési kötelezettségeket 2024. szeptember 16-ig lehet késedelmipótlék-mentesen megfizetni.
A kötelezettség teljesítéséhez csekket csak a postai úton kézbesített értesítőkhöz mellékelt az adóügyi osztály, amely felhívja az adózók figyelmét, hogy mindenkinek lehetősége van arra, hogy az adókötelezettséget bankkártyás vásárlásnak minősülő tranzakcióval egyenlítse ki az E-Önkormányzat Portálon, az EFER-rendszer segítségével. A rendszer használatáról részletes leírás itt olvasható:
https://www.debrecen.hu/assets/media/file/hu/26552/asp-elektronikus-fizetesi-szolgaltatas.pdf
Szükség esetére Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Adóügyi Osztálya ügyintézőinek telefonos elérhetősége megtalálható ezen a linken:
https://www.debrecen.hu/hu/debreceni/papiralapu-ugyintezes/ugyintezes-elerhetosegek